Tworzenie stron www

Globalna sieć, jaką jest Internet jest aktualnie świeżym miejscem do szukania klientów i promowania swoich usług dużej ilości osób w bardzo krótkim czasie.

By z dobrym skutkiem wypromować swoją firmę w sieci nie wystarczy współcześnie stworzenie prostej strony www. Dzisiaj najistotniejszym składnikiem wpływającym na ilość odwiedzin na danym serwisie www jest odpowiednia promocja w przestrzeni internetowej oraz optymalizacja SEO danej witryny. Poszukując interesującej nas firmy czy usługi można trafić na wiele prostych wizytówek, stworzonych dawno temu, które w teraźniejszych czasach nie zachęcają potencjalnych klientów do skorzystania z usług danej firmy. Takie projekty internetowe są mało czytelne, mało intuicyjne i z nieaktualną grafiką.

Jak już wcześniej zostało wspomniane oprócz stworzenia nowoczesnej strony www warto także zadbać o jej promocję poprzez optymalizację SEO w wyszukiwarkach na topowe keywordy.

Ciekawym rozwiązaniem jest także stworzenie systemu CRM do zarządzania kontaktami z klientami. System taki daje duże możliwości na udostępnienie ciekawych nowych usług. Dla jednych system CRM to jedna z wielu strategii marketingowych, która ma za zadanie nawiązanie bliskiego, czasem wręcz intymnego kontaktu z klientami. Jego celem natomiast jest zbudowanie jak najlepszej więzi między firmą a klientami i budowanie ich lojalności wobec marki. Dla innych system klasy CRM jest tylko elementem większej strategii. Oczywiście również mającej an celu zbudowanie silnej więzi między firmą i jej klientami.

Większość ludzi szuka dziś usług i towarów w Internecie. Warto pamiętać, że szukając wykonawcy nowej witryny www naszej firmy, wybierać należy doświadczone osoby, które zapewnią pełen zakres takich usług.

Strona www dla firmy

Internetowa strona www firmy jest jej wizytówką – każdy kto trafi na taką stronę może poznać ofertę danej firmy, wcześniej wykonane realizacje i przede wszystkim dotrzeć do danych kontaktowych. Jest to jeden z głównych powodów dla którego warto oddać tworzenie strony www profesjonalistom z wybranej agencji interaktywnej.

Dzięki temu klient bez problemu, jeśli zainteresuje się naszą ofertą, będzie mógł się z nami skontaktować poprzez stronę www i… dokonać zamówienia. Bardzo ważna dla każdej strony www jest domena, na jakiej znajdzie się strona internetowa naszej firmy. W sieci są dostępne serwisy które oferują darmowe subdomeny czy aliasy, jednak firma której strona internetowa znajdzie się pod takim adresem może nie być traktowana poważnie.

Strony www działające w obrębie jednego tylko regionu powinny zdecydować się na domeny regionalne, tj. *.miasto.pl, gdzie zamiast „miasto” znajduje się nazwa naszego regionu. Firmy obejmujące swą ofertą całą Polskę lub  obszar większy niż region powinny zainteresować się domenami .pl, z kolei organizacje pozarządowe domenami .org. Firmy działające w Internecie lub zajmujące się zarządzaniem sieciami internetowymi mogą wybrać domenę .net, choć najbardziej popularną w naszym kraju domeną dla strony www jednak pozostaje .pl

Kiedy mamy już domenę warto udać się do agencji reklamowej po projekt strony www. Tworzeniem stron www zajmuje się całkiem spora liczba firm i specjalistów – w niektórych agencjach reklamowych dostępne są kalkulatory wyceny strony www, które umozliwiają szybkie oszacowanie kosztów.

Warto także poszukaćagencji reklamowej specjalizującej się w obsłudze tego segmentu rynku na którym perzyjdzie działać naszej firmie. Dzięki temu nasza strona www na pewno będzie bardziej funkcjonalna i lepiej dostosowana do naszych specyficznych potrzeb.


Kalkulator wyceny strony www

 

 

tworzenie do internetu

agencja interaktywna

Ceny zaprojektowania strony www potrafią bardzo różnić się od siebie. Ten sam projekt i te same funkcjonalności w zależności od firmy i miejsca wykonania strony mogą różnić się od kilkuset nawet do kilkunastu tysięcy złotych.

Sytuacja taka może być niezwykle kłopotliwa, zważywszy że wiąże się to często z koniecznością wysyłania zapytania do wielu agencji reklamowych oraz firm informatycznych. Ceny różnią się ze sobą głównie ze względu na technologię wykonania strony. Jest oczywistym, że witryny oparte o rozwiązania open-sourcowe typu Joomla lub Drupal kosztować będą więcej niż strony www oparte o dedykowane systemy zarządzania treścią CMS. Rozwiązania pisane stricte pod klienta posiadają za to funkcjonalności lepiej dostosowane do potrzeb. Patrz www.design-pro.com.pl/xspan-cms,34.html

Plusy i minusy takich rozwiązań można by mnożyć po każdej ze stron. Nie o to jednak chodzi.

Dość ciekawym rozwiązaniem, ostatnio coraz powszechniej stosowanym przez agencje reklamowe jest umieszczenie na stronie www kalkulatora wyceny projektu. Kalkulator taki pozwala w kilku krokach uzyskać wiarygodną wycenę. Kalkulatory zazwyczaj dokonują obliczeń na podstawie ilości podstron, zastosowanych w projekcie technik, wielkości szaty graficznej oraz ewentualnych dodatkowych modułów funkcjonalnych.

Rozwiązanie takie jest niezwykle korzystne dla potencjalnego klienta. Ma on możliwość, w szybkim czasie, poznania poziomu cen i porównania jakości proponowanych witryn internetowych.